Ігор Михайлин. Студенти звітують про наукову роботу

Доповідає на пленарному засіданні Валерія Лавська15 квітня 2015 року студенти-журналісти взяли активну участь у VIII регіональній студентській науковій конференції філологічного факультету. Пленарне засідання відкрив декан факультету, професор Ю. М. Безхутрий, підкресливши значення Студентського наукового товариства в житті факультетської спільноти, наголосивши на тому, що студентська наука дає можливість підготувати надійну зміну нинішнім викладачам.

Декан факультету, професор Ю. М. Безхутрий відкриває конференціюНа пленарному засіданні виступили студенти: Марія Варлигіна з доповіддю «Когнитивная структура концепта «время» в русском языке» (науковий керівник — доцент Л. В. Педченко), Аліна Желновач з доповіддю «Ознаки вертепу в п?єсі І. Багряного «Розгром» (наук. кер. — професор О. Ю. Матушек). Кафедру журналістики репрезентувала Валерія Лавська з доповіддю «Образ музиканта-викладача в документальному кіно (авторська рецепція фільму «Володимир Доценко: Учитель» (наук. кер. — доцент Т. В. Казакова). Доповіді передував показ скороченого варіанту фільму. На його демонстрацію був запрошений і його герой — професор Харківського національного університету мистецтв імені І. Котляревського Володимир Доценко. Аудиторія сприйняла фільм оплесками. Валерія Лавська розповіла про побудову авторських стратегій у пошуку та збиранні матеріалів до фільму, а потім у композиційному відборі найважливіших фрагментів для побудови образу музиканта й педагога.

Професор Володимир Доценко дякує за фільмУ своєму виступі Володимир Доценко подякував авторці фільму та її науковому керівникові, відзначивши, що їм вдалося передати дух музики й музичного навчання.

Переконливо головував на пленарному засіданні куратор Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених філологічного факультету доцент Григорій Савчук. Він оголосив про дві подяки авторам фільму, які надійшли на адресу університету імені В. Н. Каразіна від університету мистецтв та Харківського музичного училища імені Б. Лятошинського, де цей фільм вже пройшов прем’єрні покази.

На секційному засіданні доповідає Любов КрасовськаДалі конференція працювала в секціях. З шести секцій три проводила кафедра журналістики. У цілому на них були заявлені виступи біля 40 студентів. Авторові цих рядків було доручено головувати на секції «Жанри, проблеми, методи в історії та сьогоденні журналістики». З викладацького корпусу на секції були присутні доцент Т. В. Казакова і викладач Н. Б. Калашник.

Альона Філіпова розповіла присутнім про радіоканал «Харків-2», про його організацію, історію, новаторський формат у контексті Харківського державного радіо (наук. кер. — викладач І. В. Лобанова). Студентка першого курсу Людмила Красовська доповіла про створення образу Євромайдану в зображальній журналістиці (наук. кер. — доцент Т. В. Казакова). Про формування традиції нового журналізму через досвід літератури нон-фікшн за матеріалами роману-репортажу Трумена Капоте «З холодним серцем» доповіла Аліна Откідач (наук. кер. — професор І. Л. Михайлин).

Доповідає Аліна ОткідачЄвгенія Ткаченко виголосила доповідь про естетику потворного в експозиції міжнародного конкурсу (наук. кер. — доцент М. А. Балаклицький), а Зоя Рубіна — про проблему авторського права і інтернет-журналістиці (наук. кер. — доцент Н. В. Нечаєва). Анастасія Мачужак Доровідає Анастасія Мачужакрозповіла про ірландський мотив у проблематиці памфлетів Джонатана Свіфта (наук. кер. — професор І. Л. Михайлин), а Євген Оленич розкрив проблему космічних цивілізацій у публіцистиці Станіслава Лема (наук. кер. — професор І. Л. Михайцлин).

Євген ОленичВійськові репортажі А. Цаплієнка періоду АТО досліджувала в доповіді Людмила Грубник, а Кристина Новікова — жанр фотожаби, який витлумачувала як мережевий фольклор. Юлія Попудренко доповіла про розгляд судових процесів у публіцистиці Уласа Дорошевича.

Усім доповідачам ставилися питання, а доповіді бурхливо обговорювалися. Доповідає Юлія попубренкоПідсумовуючи засідання голова відзначив, що всі сьогодні збагатилися новими знаннями, отримали новий досвід, який допоможе впевненіше почувати себе в професії, оскільки для журналіста зайвих знань не буває.