Основні критерії аналізу медіатексту

8 грудня 2021 відбулося відкрите заняття з дисципліни “Методика та методологія аналізу журналістського тексту” для студентів 4 курсу освітньої програми “Журналістика”. Заняття на тему “Основні критерії аналізу медіатексту” провела проф. Любов Хавкіна, серед присутніх викладачів були доц. Лариса Копилова, доц. Людмила Федорова.
У межах заняття було презентовано творчо-аналітичні роботи студентів з попепедньої теми, присячені аудіоряду в медіатекстах. Лекційна частина заняття стосувалася основних напрямків і критеріїв аналізу медіатекстів (журналістських, блогерських, рекламних тощо), комплексне застосування яких може забезпечити цілісність аналізу.
Присутні колеги висловили такі враження від відвіданого заняття:
Доц. Лариса Копилова: “Формат відкритих лекцій онлайн став непростим завданням і викликом для викладачів.
Не менш складним завданням є і засвоєння навчального матеріалу студентами. Тож Л. М. Хавкіна підійшла до завдання творчо, зокрема матеріал заняття викладається на основі підготовлених студентами ілюстративних матеріалів”.
Доц. Людмила Федорова: “Відкрита лекція Хавкіної Любові Марківни проведена на високому професійному рівні. Протягом усього заняття відбувалася постійна комунікація між викладачем та студентами. Під час презентування робіт, студенти мали змогу отримати об’єктивний коментар Любові Марківни щодо виконаного завдання та відповідно поділитися власним професійним досвідом”

Любов Хавкіна