- Кафедра журналістики - https://www.kafedrajourn.org.ua -

Вебінар «Як і для чого створюють туристичні бренди українські міста?»

22 квітня 2021 року о 16:00 на платформі Zoom відбувся онлайн-вебінар «Як і для чого створюють туристичні бренди українські міста?». Темою заходу стали туристичні бренди українських міст в аспекті особливостей розробки та функціонування. Завданнями вебінару було з’ясувати, для чого вони потрібні і як їх правильно розробляти, а також навести показові приклади. Вебінар проводив Дмитро Буланов, який є креативним директором Bulanov büro, арт-директором Zruchno travel, членом правління Асоціації Індустрії Гостинності України.

Дмитро Буланов – співавтор айдентик туристичного бренду України, він проєктував бренди таких міст і регіонів, як Запоріжжя, Генічеськ, Черкащина, Приазов’я та інші. (Нижче наведені приклади айдентик Запоріжжя та Черкащини).

На конференції у Zoom були присутні близько 80–90 слухачів, також відбувалася трансляція на Facebook, де слухачів було значно більше – близько 200. Спікер проводив вебінар українською мовою, досить зрозуміло надаючи різноплановій аудиторії професійну інформацію. Сама розповідь тривала півтори години, далі Дмитро Буланов відповідав на питання. Здебільшого питання були від професіоналів у сфері туризму та айдентики.

На вебінарі розглядалися такі основні питання: для чого потрібен брендинг території, як створюється айдентика, як працює айдентика в ролі інструменту просування туристичних брендів. Була і термінологія. Зокрема, необізнані слухачі могли дізнатися, що айдентика – це ідентифікація, яка відрізняє певний продукт, або, у нашому випадку, місто від інших. Саме про бренд міста спікер висловився так: «Бренд міста – це кіно, а ми в ньому актори», тобто щоб жив бренд, у нього треба вірити, розвивати маркетингову стратегію і місто в цілому.

Захід був дійсно цікавим і професійно корисним, причому побудованим таким чином, що розповідь була зрозумілою і не професіоналу. Одним із технічних плюсів була відсутність прямого доступу до мікрофону для слухачів, що виключало можливість зриву вебінару.

Шестерніна Анастасія – студентка групи ЛЖ-12, 1 курсу спеціальності «Журналістика», у межах навчально-ознайомчої практики

[1]