Туристичний ярмарок Bit 2019 (за матеріалами інтернет-ресурсів)

Улюбленими місцями в Італії є прибережні і невеликі ремісничі міста, особливо такі як Тоскана або Венето. Такий результат дослідження, проведеного Міланським університетом ім. Л. Бокконі спільно з професором Антоніолі з нагоди прес-конференції, присвяченій виставці Вit, яка була організована компанією Fiera Milano і пройшла в Мілані з 10 по 12 лютого 2019 року. Дослідження стосувалося міжнародних операторів, які купують італійський тур і, у свою чергу, створюють пропозицію: лідирує берегова лінія (13%), потім ідуть ремісничі містечка (9%), усе більше зростає число як мандрівників, так і любителів подорожувати вертольотом. Улюблений регіон іноземців – це Тоскана, потім уже йдуть Венето, Лаціо, Сицилія і Ломбардія.

Серед численних новинок на виставці можна виділити чотириденний тур навколо світу через 140 різних країн – сорок тисяч кілометрів без відчуття втоми; це дуже важлива пропозиція як для туроператора, так і для туристів. Пакетна пропозиція поповнилася четвертою робочою групою на додаток до вже наявних, що дозволяє кожному купувати тури по всьому світу і, особливо, за двома новими напрямками. Перший з них присвячений відмінностям між містами, популярному явищу коротких турів вихідного дня в столицях або ж у багатьох невеликих цікавих і ремісничих містечках. Подібний тур допомагає розслабитися за кілька днів і взбадьоритися після тривалого перебування вдома. Іноді це єдина можливість подібного виду відпочинку, яким можна обмежитися, не беручи до уваги тривалу відпустку.

Інший напрямок передбачає відвідування престижних місць, готелів, історичних пам’яток, а також урядових установ як національного, так і міжнародного масштабу. Ще одне нововведення – це туризм для паломників, що привертає увагу 300-330 мільйонів чоловік на рік і загальний рівень прибутку до 18 мільярдів доларів (за даними ВОТ – Всесвітньої Організації Туризму), із них 4,5 мільярда лише в самій Італії. Поки Італія продовжує бути найвідомішим пунктом призначення для туристів, якщо вірити 3700 цитатам у міжнародній пресі, привабливість інших визначних місць серед усіх середньосхідних держав зростає ще більше.

Bit – це особлива можливість для операторів, які зацікавлені в розвитку напрямків для відвідування історичних місць, релігійних маршрутів. Метою подібного спрямування є об’єднання духовної та культурної сфери туризму відповідно до високих вимог його рівня й цілей паломництва. Саме із цієї причини Bit відкриває нові й нові горизонти, пов’язані з трьома великими монотеїстичними релігіями: розвиваються напрямки туризму для іудеїв і мусульман, що додалися до традиційних пунктів призначення християнських паломників.

Керівник Енріко Паццалі в ході конференції зазначив: «Вit – це виставка, яка не боїться конкуренції; це інноваційне відкриття». Насправді, Вit є ринком туристичних послуг Італії, однією з чотирьох найбільш значущих виставок у світі, це місце для зустрічей регіонів, туристичних операторів та людей, що працюють у цій сфері, а також самих мандрівників. Паццалі підкреслив важливість мережі в туристичній сфері: «Інтернет є одним із численних засобів, які доступні споживачам, при цьому він не сприяє відверненню клієнтів від даної галузі». Керівник висловив свою думку щодо нагороди в галузі туризму для найкращих туристів. Комерційні можливості, пропоновані на виставці, є комплексом послуг, які доступні цілий рік і в разі необхідності можуть забезпечувати постійну підтримку за запитами операторів, завдяки інформаційним розсиланням досліджень й аналізу тенденцій розвитку цієї галузі.

Вit 2019 вміщував дев’ять павільйонів загальною площею 65 000 кв. м; ця виставка є грандіозною і вже протягом тридцяти восьми років приносить користь туристичній індустрії; вона пропонує туристам італійські напрямки та є справжнім шоу найкращих міжнародних туристичних напрямків у більш, ніж 140 країн.

Є унікальна можливість особисто зустрітися з головними дійовими особами туристичного бізнесу в Італії, а також із деякими міжнародними елітними операторами. Ця виставка безумовно побила всі рекорди як найбільш значуща у сфері туризму й стала однією з чотирьох найважливіших виставок світу; останню виставку Bit відвідало 153 800 чоловік, 101 000 з яких були професійними операторами (81 500 італійських операторів і 19 500 зарубіжних операторів). Bit 2019 – це подія серед численних професійних операторів, але слід враховувати і момент заохочення за розвиток культури. Відвідувачі виставки Вit 2019 дізналися найточніші і найбільш цікаві дані про тенденції розвитку туристичної сфери.

Ковальова Марина – студентка 5 курсу кафедри журналістики заочного відділення (у межах виробничої практики)