Студенти дебатували про теоретичний компонент журналістської освіти

У суперечці народжується істина, а у студентських дебатах – досвід спілкування та нові погляди на цікаве питання. Це довів четвертий курс, взявши участь у дебатах на тему “Необхідність теоретичної журналістської освіти в сучасній Україні”. Змагання пройшло в рамках курсу “Економіка та організація ЗМІ”, який викладає професор Максим Балаклицький.


Студенти запропонували таку форму роботи як можливість проявити гнучкість мислення та неоднобокі погляди на світ. Тему обрали голосуванням із запропонованих варіантів. На пару всі готували обидві позиції: мистецтво дебатів полягає в умінні однаково добре відстояти і близьку учаснику точку зору, і протилежну.

На занятті тягнули жереб – частина групи була “за”, третина – “проти”, інші були суддями.

Змагання пройшло за всесвітнім регламентом. Студенти та викладач залишилися задоволені досвідом. Ви можете оцінити їхню роботу, подивившись відео.

Юлія Чижикова, студентка 4 курсу відділення журналістики

Відеозапис заняття тут

Монтаж Марк Новаков, студент 4 курсу відділення журналістики