Презентація науково-технічних новинок очима студентів триває

1 жовтня 2018 року у межах навчального курсу «Спеціалізована преса» (викладач – Л. А. Копилова) відбулося продовження відкритого заняття на тему «Рекламування науково-технічної продукції для професійної аудиторії». Студенти 3-го курсу відділення журналістики продовжили презентувати сучасні технічні прилади, які їх зацікавили як об’єкти рекламування та популяризації.

Презентувалися дуже різні об’єкти – повсякденні на зразок вертикальної праски (В. Ємець), електрочайника (Н. Рубініна), електробритви (О. Манченко), праски (О. Рудченко) або комбінованої кавоварки (Х. Науменко) та специфічні на зразок телескопу (В. Селіверстова) чи дриля (К. Тарасевич) тощо.

Здебільшого студентам вдалося поєднати розуміння основних технічних переваг пропонованих товарів і їх потенційної цінності для споживачів – а головне, усвідомити специфіку і складність оперування науково-технічною інформацією в масовокомунікаційному тексті.

Кафедра журналістики

Фото: Альона Колодько – студентка 3 курсу відділення журналістики